Saturday, August 20, 2011

CRAZY RAYA SALE- Special Edition- Varieties Ladies Watches



Sila tolakkan RM10 dari harga jualan item-item ini bagi mendapatkan "Reseller Price"

Untuk download semua imej di dalam album ini ke dalam PC anda. Sila klik di sini ~> http://www.julianaseth.com/revolusi/zip/crazy_raya.zip


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Sempena Aidilfitri yang akan menjelang tiba tidak berapa lama lagi. Kami di Revolusi Dropship akan mengadakan satu promosi jualan yang dinamakan " Crazy RAYA Sale-Special Edition" yang akan memaparkan barisan jam tangan berjenama untuk wanita.

Mengambil kira "feedback" dari pihak Pos Laju yang akan menghentikan urusan penghantaran barang tidak berapa lama lagi. Maka, kami juga terpaksa mempercepatkan jadual promosi jualan ini yang sepatutnya akan berakhir pada penghujung puasa ini.

Maka, untuk menghargai sokongan para "reseller", kami dengan ini berbesar hati melancarkan " Crazy RAYA Sale-Special Edition" berkuatkuasa serta merta dan akan berakhir pada tengah malam 21/8/2011 dan semua item yang dibeli untuk promosi pada kali ini akan dihantar pada 22/8/2011. Jika order diterima lewat dari tarikh 21/8/2011. Maka, item-item yang dipesan hanya boleh dihantar kepada para pelanggan anda selepas Hari Raya.

Jadi, bertindak sekarang dan mulakan promosi anda dengan segera. Kesemua item yang berada di dalam album ini adalah "Ready Stock". Jadi, kami berharap agar anda semak status item yang anda ingin beli di album facebook Juliana Seth ~> http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1434264034048.43025.1756369470 dan jika sudah ada komen 'Sold Out" sila jangan buat belian untuk item tersebut. Ini kerana, kami tidak akan melakukan "restock" buat masa ini. jadi, apa yang anda perlu buat ialah "Jual item yang belum dijual oleh koloni lain"

Kami ingin mengucapkan terima kasih di atas sokongan anda dan kami menanti "order form" dari anda semua.

Salam hormat,

Admin,
Revolusi Dropship


No comments:

Post a Comment