Tuesday, June 14, 2011

Email Direktori



Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Di sini, RD ingin memaklumkan bahawa pihak admin telah menyediakan saluran email yang khusus di mana anda semua boleh menghantarkan email mengenai pertanyaan stok, pertanyaan umum, cadangan, komen serta membership dan juga sales.

Email direktori adalah seperti berikut:

sales@julianaseth.com ~> saluran email ini telah diintegrasikan bersama dengan "order form" dan bila mana anda telah melengkapkan order form tersebut. Ia akan terus dihantar secara automatik ke peti email sales@julianaseth.com.

membership@julianaseth.com ~> Anda boleh menghantarkan email menggunakan saluran ini jika terdapat downline atau MGM yang ingin anda daftarkan menggunakan Koloni ID anda. Segala pertanyaan mengenai membership juga harus menggunakan alamat email ini.

feedback@julianaseth.com ~> Jika anda mempunyai sebarang cadangan, komen dan juga pertanyaan umum, anda boleh menghantar email menggunakan saluran ini.


stock@julianaseth.com ~> Ada kemungkinan anda perlu mengetahui kesediaan stok sesuatu barangan pada kadar segera. Untuk tujuan itu, anda boleh menghantar email menggunakan saluran ini. Adalah digalakkan agar anda sertakan bersama kod item, link item dan koloni ID anda semasa membuat pertanyaan. Ini akan memudahkan pihak kami untuk memberikan jawapan yang pantas dan tepat. Untuk pengetahuan anda, email-email di saluran ini akan dijawab sendiri oleh Juliana Seth.


contact_us@julianaseth.com ~> Jika anda (bukan ahli KOLONI) ingin menghubungi kami untuk sebarang maklumat dan pertanyaan umum sila gunakan saluran email ini.

No comments:

Post a Comment