Monday, July 4, 2011

Angry Birds



kami memberikan anda harga reseller iaitu RM35 seunit termasuk shipping cost ke seluruh Malaysia.



Hi,

Apa khabar para koloni semua..??
Diharapkan anda semua sedang ceria ketika membaca post ini.

Nak tanya anda satu soalan..Pernahkan anda bermain dengan game Angry Birds..?? Ya, mungkin ada di antara anda yang pernah mencuba permainan ini samada menggunakan iPad, iPhone atau mana-mana platform Android.

Kalau anda pernah bermain dengan permainan ini, sudah tentu anda tidak akan dapatkan melupakan telatah burung-burung yang "marah" di dalam game tersebut.

Boleh dikatakan game Angry Birds nie sudah mula menjadi fenomena bagi pengguna smart phone mahu pun tablet...dan berita baik buat anda ialah...

Kini, anda boleh dapatkan beg sandang "Red Bird" untuk kanak-kanak yang baru sahaja berada di pasaran....




Bagi mereka yang sudah "ketagihan" bermain game Angry Birds nie...anda sudah tentu tidak mahu melepaskan peluang untuk mendapatkan beg ini...saya pasti bukan anda sahaja yang berminat dengan game Angry Birds ini...malah, mungkin anak-anak juga turut sama meminati game itu..dan mungkin juga mereka mendapat score markah yang lebih tinggi berbanding anda...

Harga jualan yang dicadangkan ialah RM45 seunit dan untuk para koloni, kami memberikan anda harga reseller iaitu RM35 seunit termasuk shipping cost ke seluruh Malaysia.

Walau bagaimanapun, stok adalah sangat terhad dan kami tidak pasti anda boleh memiliki beg ini atau tidak jika anda tidak bertindak sekarang....

Jadi, untuk para koloni, jika anda ingin membuat belian/order..sila isikan "order form" yang ada di blog ini seperti biasa...Ingat..stok adalah sangat terhad.

Oklah, kita akan berjumpa lagi di lain masa...Anda boleh download gambar beg "Red Bird" ini ke dalam facebook anda dan untuk download, sila ikuti arahan di bawah.

Link untuk download album ANGRY BIRDS:

Sila klik pautan/link di bawah.

http://www.julianaseth.com/revolusi/zip/angry_birds.zip

Selepas itu, save gambar-gambar itu ke dalam PC anda dan kemudian, upload ia ke dalam akaun facebook anda.

Salam Hormat;

RD

1 comment:

  1. Juliana, kat Kuching saya pernah nampak beg ni kat kiosk2 kecik tu... tapi harga derang letak RM40 jek. Cemana nak fight harga dengan derang ni? hehee... saya berminat nak cuba2 biz dropship ni.

    ReplyDelete