Sunday, October 30, 2011

Ladies Watches Nov.2011 FIRESALE


Salam sejahtera,

Terima kasih kerana anda sudi berada di blog koloni :)

Pihak admin dengan berbesar hati telah menganjurkan satu lagi FIRESALE untuk bulan November 2011.

Segmen untuk kali ini lebih fokus kepada jam tangan wanita..Jadi, bagi para koloni yang berminat untuk mendapatkan jam-jam tangan wanita dari jenama Esprit, Giorgio Armani dan pelbagai lagi..inilah masanya..anda boleh beli untuk kegunaan sendiri atau pun anda boleh menjual semula dan mendapat keuntungan daripadanya..

Harga koloni yang ditawarkan ialah RM45 sahaja termasuk kos penghantaran ke seluruh Malaysia...Jadi, pihak admin merasakan harga koloni yang ditawarkan adalah sangat berbaloi dan anda semua tidak sepatutnya melepaskan peluang ini..

Ya, sekali lagi kami ingin jelaskan bahawa..semua jam tangan yang berada dalam segmen Ladies Watches Nov.2011 FIRESALE adalah berharga RM45 sahaja...khas untuk para koloni....

Anda boleh klik pautan di bawah untuk di bawa secara langung ke album Ladies Watches Nov.2011 FIRESALE. Anda perlu login ke akaun Facebook anda untuk membolehkan anda klik dan melihat album tersebut.

KLIK DI SINI


Untuk mendapatkan lebih maklumat atau pun jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila email kepada kami di stock@revolusidrophip.com atau anda boleh terus call/sms 019-2099800 (Juliana).

Pihak admin ingin mengucapkan "selamat maju jaya" kepada para koloni dan terima kasih kerana terus bersama kami.

P/S: Order form boleh didapati di sebelah kanan blog ini.

Terima kasih;
Admin
Revolusi Dropship

No comments:

Post a Comment